چقدر دوستم داری؟ چقدر دوستت دارم!!


-از تو می پرسم: چقدر مرا دوست داری؟ و تو می گویی:

به اندازه تمام دنیا! چقدر زیاد! چقدر زیبا!

-اما من تو را به اندازه یک اتم دوست دارم!

*چقدر کم! چقدر بد! اما صبر کن تا ادامه دهم:...

-یک اتم به ظاهر کوچک است! اما در باطن نه! چرا که آن هم برای خود دنیای بزرگ و زیبا دارد!

دنیایی که در آن الکترون، پروتون و نوترون حضور دارند!

و آنها نیز برای خود دنیایی بزرگ و زیبا دارند.... دنیایی بزرگتر از دنیای ما! از این کره خاکی..!

چقدر زیباست لبخند تو وقتی که مجاب می شوی که من بیشتر از تو، تو را دوست دارم!

نظرات 1 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ب.ظ

کلاس چندی اموو؟؟؟؟
نه جدا مطالبت خوبه.. من که لذت بردم
به وب منم سر بزن.
www.pelak-1.lxb.ir
(گروه پلاک -1) به زودی همه میشناسن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد