درنگاه......

در نگاه کسانی که پرواز را نمیفهمند

هر چه بیشتر اوج بگیری

کوچکتر خواهی شد

پس بیاد آنانی که میفهمند

به پروازت ادامه بده

 

نازنین نادیای عزیز

نازنین جون سلام   

 

توخواهرخوب من هستی عزیزمی 

دلیل اینکه تا به حال اسم تو رو ننوشتم اینه که  

 خیلی دوست داشتم با تو حرف بزنم  

نمی دونی که چقدر دلم برات تنگ شده بود  

 

 

خیلی دنبالت گشتم تا با تو حرف بزنم  

اما من فقط رد پای تو رو تو وبلاگ طناز میدیدم  

منم نیاز داشتم صحبت کنم با یکی  

میدونی دیشب اصلا نتونستم بخوابم  

 

 

وقتی دیدم یکی فکر میکنه که من دوسش ندارم  

نه خواهر عزیزم من تو رو دوست دارم خیلی زیاد  

اتفاقاْ دلم برات یه ذره شده بود 

 خیلی دلم میخواست با تو حرف بزنم  

ولی تو رو پیدا نکردم   

فقط و فقط دلیلش این بود 

 که دوست داشتم قبل از اینکه  

 

 

اسم تو رو بزارم توی وبلاگم با تو حرف بزنم  

همین و بس   

حلالم کن  

 

 

زندگی

 

 

 

 

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست 

و دلم بس تنگ است  

 

 

بی خیالی سپر هر درد است  

باز هم میخندیم 

 

  

آنقدر میخندیم   

که غم از رو برود

***************************
*******\/***\/****\/**********
*******/\***/\****/\**********
*******||***||****||**********
*******||***||****||**********
***(---------------------------------)*****
***(-----------تولدت مبارک-------)*****
***(---------------------------------)*****
***(---------------------------------)*****
**************************** 

طنازم  

داداش های خوب من

سلام  

من از خواهرام تعریف کردم گفتند چرا از برادرانت تعریف نمیکنی  

حالا این کار رو میکنم 

من همونطور که خواهر ای خوب زیاد دارم برادران خوبی هم دارم  

 

1 ) داداش حسین خوب من 

2 ) داداش میرزا 

3 ) برادر مسعود  

4 ) اوستا 

5 ) چستر

6 ) علی آقا 37 

 7) علی آقاپلیسه 

8 )  داش وحید

9 ) داداش رامین  

10 ) داداش رامین 12   

 

 

ببخشید اگه کسی از قلم افتاد 

درضمن اینجا زمین فوتبال نیست که من شماره ......می پوشم تعویضم نمیشم 

اما باور کنید دیگه کسی یادم نمیاد  

هرکی یه چیزی گفته بهم